Agra

18 november 2012 - Agra, India

Inmiddels in Agra bij de wereldberoemde Taj Mahal. Tussen de geiten en de riksjas door wringen we ons door de nauwe straatjes naar ons budgethotel.

Gelukkig hebben ze ijskoud bier. Vanavond vroeg slapen morgen 06.30uur naar de sunrisre Taj Mahal...

Groetjes van marion, Liesbeth en Frank

1. Hugo:
    18 november 2012
    Hoi jongens, wat leuk om even al wat foto's van jullie fantastische reis te zien. Geniet met volle teugen!!!
  2. Gerd:
    7 januari 2013
    Hallo,

Na het lezen van jouw blog vroeg ik me af of je interesse zou hebben in een deelname aan onze reiswedstrijd? We geven je de kans om een luxe-tour door Noord India te winnen door gewoon je ervaringen (en foto's) te delen, of door ons te vertellen waarom je graag naar India zou gaan.

We werken samen met sommige van onze exclusieve hotelpartners in de regio om dit geweldige 14-daagse avontuur voor twee personen, ter waarde van meer dan €4900 te kunnen aanbieden.
    Beginnend in Jodhpur, the “Blue City” gaat de tour verder via Rohet, Ranakpur (inclusief een fantastische luipaardsafari), Udaipur, Bundi, Ranthambore National Park (ja, ook een tijgersafari!) en tenslotte Rajasthan's bruisende hoofdstad, Jaipur.

Je kan aan de wedstrijd deelnemen vanaf 3 januari, en we sluiten af op 15 februari. Iedereen vanaf 18 jaar en die niet in India woont kan deelnemen. De prijs is overdraagbaar, dus je kan ook vrienden of familie nomineren indien je zelf niet de tijd zou kunnen vrijmaken om te reizen.

Om onze samenwerking met Katha Children's Trust, een alfabetiseringsproject voor kinderen, te vieren maken we aan hen ook een bijdrage gebaseerd op het aantal mensen die een stem uitbrengen op de deelnemers aan de wedstrijd, door een link te delen op Facebook, Twitter, Google+ of via hun blog of website.
    Bezoek onze website om deel te nemen : http://rajasthanwithwire.com/win-a-luxury-trip-to-india.html

Indien je iemand kent die graag de kans zou krijgen om te winnen, of ons wil helpen om Katha te steunen, stuur dan aub dan deze mail naar hen door of deel via de sociale media. We waarderen jouw steun!

Bedankt voor je tijd, en we hopen van harte dat jij ook kan deelnemen.

Vriendelijke groeten,

Gerd, Khaled en het Wire team